Купуючи товари в інтернет-магазині parketpoisk.ua, ви можете вибрати відповідний спосіб доставки замовлення. Ми робимо доставку товару (який є в наявності в Україні) протягом 2-3 днів з моменту оформлення замовлення.
Доставка транспортною компанією Нова Пошта.
Вартість доставки залежить від габаритів та ваги товарів, а також від тарифів перевізника.
Кур'єрська доставка по Києву та передмісті (Бориспіль, Бровари, Ірпінь тощо)
Наш водій доставить замовлення за адресою у зручний для вас час. Необхідно врахувати, що підйом на поверх водія не передбачено. Вартість доставки залежить від габаритів та ваги замовлених товарів, а також від відстані та становить від 600 гривень.
Кур'єрська доставка по Україні
Ми здійснюємо доставку товару по всій Україні кур'єрською службою "Нова Пошта", забезпечуючи швидке та надійне отримання вашого замовлення. Також можливий вибір інших служб доставки. Незалежно від обраної служби, ми гарантуємо своєчасну та безпечну доставку вашого товару. Необхідно врахувати, що підйом на поверх кур'єр не здійснює. Вартість доставки залежить від габаритів та ваги замовлених товарів, більш детальний прорахунок робить менеджер при плануванні відвантаження.
Самовивіз з магазину (м. Київ)
Деякі товари можна забрати самостійно у нашому шоурумі на вул. Мишуги, буд.2. Самовоз потрібно обов'язково заздалегідь узгодити з менеджером нашого інтернет-магазину.
Самовивіз зі складу.
Деякі товари можна забрати самостійно із постачальника. Для самовивезення зі складу необхідно обов'язково здійснити попередню оплату замовлення та узгодити можливість самовивезення з нашими менеджерами.
Правила прийому товару
Шановні покупці! Просимо звернути особливу увагу на прийом товару від кур'єра, на Новій пошті чи при самовивозі. Уважно переглядайте та перераховуйте товар при отриманні! Ми не приймаємо претензій до цілісності та комплектності продукту після отримання. Виняток становить лише заводський брак, який неможливо визначити при отриманні.
Правила отримання товару на Новій пошті
Ваше замовлення застраховане на повну вартість.
НОВА ПОШТА (НП) НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЙОГО ЦІЛЬНІСТЬ! (і компенсує вартість пошкодженого товару у разі наявності пошкоджень. Ми не приймаємо претензії щодо цілісності товару)
1. Не підписуйте жодних паперів про отримання посилки, доки не переконаєтесь у її цілісності та комплектності.
Після того, як кур'єр пішов від вас або вантаж залишив приміщення Нової пошти, НП не прийме у вас жодних претензій щодо посилки!
2. В першу чергу перевірте, чи збігається кількість місць у накладній з кількістю місць, яку видають (або доставили).
3. Якщо замовлення приїхало в решетування, то ОБОВ'ЯЗКОВО розбирайте решетування (при розбиранні зверніть увагу, що кріпильні матеріали решетування (цвяхи або шурупи) не пошкодили коробки). До обов'язків кур'єра НП не входить розбирання решетування, але він повинен почекати (15-20 хвилин), поки одержувач розбере решетування та огляне вантаж. У відділенні працівники НП мають допомогти у розбиранні латання.
4. Уважно огляньте всі коробки на вм'ятині, деформації, пробоїні, чи є шматки, що вирвали, була розірвана і заклеєна і т.д. Упаковка вантажу може бути нашою, а може бути заводською. Їх легко відрізнити: ми упаковуємо в коричневий картон та стретч, заводська упаковка має малюнки, написи та якісну плівку. Тобто, якщо вас щось збентежило, ви зняли нашу упаковку і бачите, що заводська коробка розірвана і пошкоджений товар, негайно повідомляйте про це працівника. Будьте уважні! Не можна розкривати заводські коробки і зривати заводські плівки, оскільки це призведе до псування матеріалу.
5. Якщо ви виявили пошкодження вантажу, вимагайте у працівника НП скласти акт приймання передачі (кур повинен мати бланк акта з собою!).
5.1. Якщо пошкоджено одне з кількох місць, оформлюйте відмову саме від цього пошкодженого місця (не від усієї посилки!). Про це йдеться в акті приймання-передачі.
Оформляйте саме відмову! Не піддавайтеся на умови кур'єра оформити прийом всього вантажу, а потім пошкоджену коробку відправити окремим відправкою. У такому разі НП відмовитиметься компенсувати вам вартість пошкодженого товару.
5.2. У акті обов'язково вказуйте всі обставини (наприклад, «вантаж їхав у латах, є маркування «тендітна», існуюча пробоїна коробки, яка була крайня» і т.д.)
5.3. Працівник ПП зобов'язаний надати вам копію повністю оформленого акта (з його підписом, датою та всіма заповненими полями). Лише після цього можна підписувати декларацію.
5.4. Якщо ви забираєте посилку у відділенні НП, то можна одразу ж писати претензію, в якій теж потрібно вказати обставини справи, а також написати, яку суму ви вимагаєте від НП і як ви хочете її отримати. Кур'єр бланків претензій не має і для її оформлення потрібно звернутися до будь-якого відділення НП.
6. Якщо вантаж цілий, тоді можна підписувати папери для отримання.